Back to Reality

Sitter på bussen mot Borås. Jag och Vickan har precis sagt hej då och kramat om varandra. 
Det har varit en otroligt rolig, mysig och underbar vecka som gått alldeles för snabbt. Jag förstår inte var tiden sprang iväg.
Igår var vi ute igen. Först gick vi till Berså men det var rätt tråkigt och dött där och dessutom så kände man sig gammal. Så vi drog vidare till Excet där vi var dagen innan. Det var helt galet mycket folk, tog typ 30-40 min att ta sig in! Väl inne så gick det segt att ta sig fram pga allt folk. Men vi lyckades bana oss fram. Det blev mycket dans på det överhettade housegolvet och det blev rolig och lyckad kväll. 
För första gången så behövde jag inte visa leg när jag skulle in på krogen eftersom vakten kände igen mig från kvällen innan. Frågan är hur ska man tolka det?

Kommer att ryckas tillbaka till verkligheten idag med ett 18h pass. Det ska på sätt och vis bli skönt att komma tillbaka till vardagen. Men jätte tråkigt att inte Vickan är kvar. Vi ses väl till jul igen.
Dags för powernap på bussen.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †