Norr <3

Sitter på Arlanda flygplats och väntar in flyget som ska ta mig till Göteborg.
Jag har varit på ännu en vistelse uppe i Norrland och denna gången blev det flyg till Luleå. Har passat på att hälsa på min äldsta broder Robert och hans familj som bor ute i Kallax. Senast jag träffade dem var i somras, vilket var alldeles för länge sedan! Och vad mycket som hinner hända med barnen! Första dagen jag var där så misstog jag den yngsta för att vara den näst yngsta, de växer ju så mycket så de är int klokt! Men nu har jag koll på vem som är vem. Då otroligt fina och söta de är! Det är tråkigt att man inte träffar dem oftare.
Jag har även varit på köravslutning och avtackning för Gustav. Det var både roligt, trevligt och lite sorgligt. Det är inte alltid lätt här i världen, men så länge jag kommer ihåg att jag alltid har Jesus vid min sida så kommer det gå bra. Det är så lätt att man glömmer det och tappar fotfästet. Men som tur är så finns det goda personer runt omkring som kan påminna en så att man kommer tillbaka på fötterna igen.
Så med båda fötterna stadigt på marken igen beger jag mig söderut för att fortsätta min resa här i livet som jag fortfarande inte vet hur den kommer att se ut.
Men en sak är jag säker på, jag behöver inte göra den ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †