Fullt upp

Har nu varit tillbaka i söder i tre dagar och det går bättre än förväntat. Jag trodde att jag skulle längta sönder efter Norrland. Men jag har inte riktigt haft tid eller ork att tänka på Norrland.
Det är mindre än en vecka kvar tills jag får nycklarna till lägenheten, spännande! Jag hoppas att jag får byta tapeter, orange är inte riktigt min färg, men det funkar. Jag måste en tripp på Ikea också och inhandla lite nödvändigheter, men det blir nog efter semestern. Får höra med hushållet ifall de har tid någon dag.
Nu börjar det vara dags att göra sig i ordning inför dagens utbildning (2/2) i ett datorprogram som heter Grid. Hoppas att det är lika roligt och givande som gårdagens.

note, tänker på vänner från förr, vänskap som bara försvann ut i tomma intet utan någon vettig anledning. Borde försöka göra något åt saken.

Har svåra beslut att ta, en klump i magen och ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †