Kamp Åsna

Ibland så har jag otroligt bra flyt men det finns även tillfällen då det går betydligt sämre. Det känns som att jag är inne i en sämre period. Det mesta verkar gå emot mig just nu. Har fruktansvärt ont i länd ryggen som inte vill släppa vilket gör att jag sover dåligt och ger mig en begränsad rörlighet. Jag har fått ont i vänster knäet, vilket känns när jag anstränger mig eller om jag råkar vrida mig lite konstigt. Typiskt att jag ska börja få problem nu när jag ska börja med ett väldigt fysiskt jobb. Men jag ska göra mitt bästa för att det ska gå över och i annat fall så är jag ju envis som en åsna. Så på något vis så kommer det att fixa sig. ;)
Jag är inte den som ger upp i första taget.
Träning och vila ska nog lösa problemet. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †