En helg i Stockholm

Kom hem från Hufudstaden för några timmar sedan, mycket trött och många minnen rikare.
Det var sjukt kul och vill göra om det igen, snart!
Vi anlände på hotellet just före 14 på fredagen, gjorde oss i ordning och drog ut till gamla stan, där Elin och Samuel mötte upp oss och visade oss runt. Gick in till stan och åkte tillbaka till hotellet och fixade till oss inför kvällen, Elin och Johan (tror jag han heter, jag är värdelös på namn) mötte upp oss utanför hotellet och vi gick tillsammans hem till Elins vän Jennie (även kallad Åland) som bodde bara runt hörnet i princip. Där det blev förfest (jag var nykter), lite olika drink lekar, sedan utgång. Svängde förbi hotellet först och bytte skor så jag skulle orka dansa hela kvällen/natten och gick sen till klubben som låg rakt över gatan. Snacka om flyt att allt låg så nära och bra till hotellet.
Dansade rövarna av oss, drog sedan och käkade på donken just före två.
Tillbak till rummet, dog, upp hyffsat tidigt nästa morgon för att hinna käka hotellfrukost innan Zephyra gänget skulle anlända. Hann mellanlanda på rummet innan de kom.
In till centrum med gänget, lunch, shopping, powernap, fixa sig inför kvällen, middag och sedan var det dax att röja till massa rock. (Puben dom spelade på låg bara lite längre bort på samma gata som hotellet.) Var så jäkla trött dock, så det blev inte så mycket röj från min sida, men banden och vissa i publiken röjde på bra.
Sedan tillbaka till hotellet, dö lite, upp tidigt, packa, duscha, osv, frukost, checka ut, dra till arlanda, sedan bye, bye Sthlm!
Så det var en snabbversion av min helg, som var bra med kort. Nästa gång får de bli minst fem dar.
Nu ska jag ta och spela lite Fable 3 på mitt älskade Xbox och ta hem Game of Thrones på datorn, vilket jag lovade Elin att jag skulle göra sist jag träffade henne i Sthlm, men glömde. Så jag ska skynda mig nu inna jag glömmer det igen.
Något mer som jag helt glömt är att jag skulle fota massor i Sthlm, det blev hotellrummet när vi kom sedan har jag inte rört kameran. Får väl ta igen det nästa gång jag (och förhoppningsvis Vickan också) drar dit igen.

Ha en skön söndag gott folk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †