Fin Främmen

(Bild från igår, där vi satt vid älven)
Har inte riktigt haft tid att göra ett inlägg förrän nu. Har  varit fullt upp med små busfrön.
Älsta brodern Robert är på besök från Luleå och har med sig de två yngsta, Simon och Leona och näst älsta broderns fru Ragnhild kom på besök med deras två barn Matheo och Malte. Så det har varit full fart och hög ljudnivå hela dagen, man blir ganska slut, men det är kul! Det hjälper inte direkt att man kom sig i säng först vid halv fyra på morgonen och vaknade före nio. Men det är så jag vill att livet ska vara, full fart och mycket att göra hela tiden. Sova får jag väl göra när jag är död.
Igår for jag iallafall in till stan med fem bussen, träffade på min vän Ludvig 'Ludde' när jag gick över torget så han hakade på hem till André. Satt hemma hos han ett tag och surrade, drog sedan ner till älven, brädde ut ett par filtar och njöt av solen. Det var helt underbart, jag fick verkligen sommarkänslan då för det är så det ska vara på sommaren bara ligga i solen på gräset(eller filt om man nu känner för det) och njuta!
Senare drog Ludde in till stan för att festa med några kompisar som tagit studenten och jag hängde hos André tills mitt i natten någon gång, gick sedan hem till mormor på a-torp och sov där. Åkte med Ragnhild och pojkarna i morse från stan hem till skogen igen.
Ragnhild och pojkarna har åkt hem nu, Roberts barn är påväg att sövas, ska snart få agera en levande baby monitor, eftersom Robert glömde deras hemma.
Men just nu sitter jag i mitt rum, kollar ut över gården och njuter av lugnet som infallit.
(Ragnhild och Matheo)

(Malte)

(Leona och Simon)

(Leona, Simon och Robert)

Kommentarer
Postat av: Evve

Min kära Sofia, tack! Jag vet hur jag kan vara ibland och att det är saker jag försöker ändra till det bättre, men jag är glad över att du finns där vid min sida, att du skulle lyssna vad det än är som jag skulle behöva få ur mig och att du står ut med mig. <3 <3 <3 Gud välsigna dig min vän

2012-06-09 @ 20:20:50
URL: http://evveluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †