Starten definierar inte Dagen

En otroligt seriös bild från i julas
Goddag gott folk!
Det var egentligen tänkt att jag skulle upp tidigt i morse och ta 9.20 bussen in till stan och sedan hänga med min bror och hans familj. Men då jag vaknade kände jag mig inte riktigt så pass kry (migrän) så att jag kunde fara. Har nu legat och vilat/sovit några timmar, så jag känner mig mycket bättre. Kommer att ta en buss som går vid halv tre från 5-väga. För er som inte vet vad det är så tänkte jag berätta, det är en femvägskorsning som befinner sig precis i början/innan Boliden. Kollar man busstabellen så heter hållplatsen, Boliden väg 95, eftersom den ligger efter väg 95. Ganska logiskt om jag får säga det själv.
Så nu är det mat och dusch som gäller.
Ha're bra idag, gott folk!
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †