Jadu, vad säger man om denna Söndag..

Idag har jag jobbat trots att det är söndag, men det är sådant som man får räkna med då man jobbar på SOKY. Det var ändå en rätt lugn dag, men då jag knappt fick någon sömn under natten så kändes det lite jobbigare. Min älsta bror Robert sov över med sina barn Simon och Leona. Leona vaknade titt som tätt och skrek under första delen av kvällen/natten. Sedan vaknade jag av ljudet från någon som kör en rejäl magrensning, det vill säga spyr. Vid fyra, fem tiden så skriker Leona igen och vill ha sin välling. Några timmar senare börjar mamma att skura och fejja utanför mitt rum eftersom Robert lyckades sprejmåla hela hallen, böckerna i bokhyllan och sovrummet.
Det luktade inte nybakat kan jag ju säga. Som tur var så hade jag en toaspray i närheten så jag sprayade mig fram för att inte dö. Det värsta är att det luktar fortfarande lite i hallen trots att mamma städat flera vändor, vädrat ut hela huset och tvättat allt. Tur att jag inte behöver passera genom den hallen  för att ta mig till nedervåningen. Men det blir därremot jobbigt då jag vill ta mig till badrummet. Jag får börja duscha ute med vattenslangen. Tur man bor på landet!
Jag har lyckats vrida mitt knä på något konstigt sätt, mest troligt igår under ena tävlingen. Så jag måste nu för första gången på flera år använda mitt knäskydd igen. Men förhoppningsvis är det bara något tillfälligt och går över snart. Men något säger mig att det inte är så bra när man kan känna hur det dunkar i knäet..
Äh, det får gå som det går. Jag har iaf haft en bra dag och helg.
Night Folks!
 
 
Detta är några av filurerna som jag hängt med idag.
(Fanny)
 
(Signe)
 
(Oliver & Erik)
 
(Christoffer)
 
(Eric) Typiskt att han precis skulle vända sig bort och hålla gitarren i vägen.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †