Bildbomb från helgen

Här kör vi brännboll så det ryker!
 
(Jag & Mackan)
(Pia, Alex & Ellen)
(Ellen & Evve i bakgrunden)
(Alex, Ellen & lillebror Eric)
(Evve & Sofie)
(Ellen, Alex & Eric)
(Persson, Ellen, Alex & Eric, tror även att det är Julias ben man skymtar där bak)
 
 
Mellan brännbollen och efterrätten blev det en väldigt annorlunda sagostund...
 
(Linnea, Erika & Ellen)
(Markus, Evve, Alex, Pia, Linnea, Sofie, Erika & Julia sittandes på Ellen)
(Eric, Persson, Markus, Pia, Alex, Evve, Ludde & Linnea)
(Persson, Markus, Ludde, Alex, Evve, Linnea, Pia, Sofie, Erika, Julia & Ellen)
(Alex, Evve, Linnea, Sofie Erika, Ellen, Julia, Boken & mina skor)
(Mackan, Persson & Eric lyssnar på lite avstånd...)
 

Sedan var det dags för kubb!
 
 
 
Sedan blev lördag, bortrövning och min födelsedag
 
(Jag och mormor har precis startat våran bilfärd)
 
 
 
Skönsång från familjen
 
 
 
 
Picknick i gräset med pojkarna och broder Niklas medan de andra sitter i paviljongen
 
 
 
Bus, lek och tävling!
 
 
De som inte deltog passade på att njuta av solen och kattmys.
 
 
Sedan samlades vi ALLA i köket för att inta middag
 
 
 
Mina fina presenter, missade dock att fota den fina pajformen som jag fick, kan snöra upp en bild på den sen om jag kommer ihåg.
*Bucketten fick jag av broder Robert & Nina med samtliga barn.
* Solrosen är jag inte helt hundra men jag tror det var från pappa och Maria.
* Ljuset var från broder Niklas, Ragnhild och pojkarna.
* Den fina teckningen som ljuset står på är från Malte och den har han gjort själv.
*Servetterna med flickan på och doftpåsen är från Niklas, Ragnhild och pojkarna.
*De tre böckerna som tillhör en femboksserie skriven av Elizabeth Moon var från pappa och Maria.
* Det rosa-vita grattulationskortet kom från Farmor och Farfar, innehållande pengar.
* Kortet med alla blommor och ett stort 20 fick jag av mormor, innehållande elektroniska pengar.
* Det sista kortet med flickan på var från mamma, med en dikt på sidan där det stod vilket värde en dotter har och även elektroniska pengar till min framtida säng från IKEA.
 
Katten Cupa i bakgrunden ingick tyvärr inte i presenterna, men jag är helt klart nöjd ändå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †