What's up with all the Spiders?

I'm back!
Trästocks var helt ok, lite kallt men väldigt trevligt folk. 
Väntar just nu på att mina fötter ska läka och gå tillbaka till sitt gamla icke smärtsamma själv. Men, "är huvudet dumt så får kroppen lida", eller som min vän Alex sa: "Är huvudet dumt SKA kroppen lida!". 
Jag har en bra fråga, hur fasen får man bort rädslan av att spindlar ska komma och grypa in i öron, näsa, mun osv när man sover?
Sedan morgonen jag vaknade av spindeln som sprang över mitt ansikte kan jag inte sova längre. Jag hade precis börjat komma över min spindel skräck lite och sen så hände det. Jag fick precis en lite hjärtattack till. Nu när jag satt här och skrev, tror du inte att det kom en svart äcklig spindel springades mot mig över täcket!
Vad är detta!?
Jag brukar aldrig någonsin ha spindlar i mitt rum och nu helt plötsligt kryllar det av dem.
Jag ska anställa någon som städar igenom varenda liten millimeter av mitt rum och ser till att alla spindlar försvinner och sedan ska jag hitta något bra medel som de inte tål så de inte ens vill komma in i mitt rum!
Någon som vet av något sådant medel?
Nu är det dags att fly mitt rum och in i duschen. Ska på min farbrors 50-års kalas snart. 
Kom gärna och rensa spindlarna medan jag är borta!
Mors!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †