Onsdag, tror jag bestämt.

Har idag varit i Luleå på dubbeldop och två-års kalas trots att jag är sjuk och jag är glad att jag for, för det var riktigt trevligt. Busade och myste med alla småknattar. 
Det var tänkt att jag skulle följa med broder Niklas och hans familj hem efter vi var klara i Luleå, men då jag blivit sjuk och de bortbjudna imorrn så bestämde jag mig för att skjuta upp det till en annan dag.
Imorgon blir det bestämt städning av mitt rum, ser just nu ut som om någon har gjort inbrott och vänt upp och ned på allt.
Vi får se vad jag blir till att göra på kvällen, funderar på att fara till stan en sväng, någon som har lust att ses? Bara att höra av sig!
Nu avrundar jag dagen med bland det bästa man kan se, nämligen Bamse!
Mors!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †