Pust

Jag tar tillbaka det jag skrev tidigare om att jag efter detta passet skulle få vara ledig till på tisdag. En kollega har blivit sjuk så jag kommer ha min första arbetsfria dag på torsdag och blir det inte då så kommer det bli först måndan veckan därpå, alltså den 7 Oktober. Mycket jobb, men jag klagar inte, jag har ju faktiskt ett jobb att gå till det är mer än vad många andra kan säga. Pengar behöver man alltid.
Det får bli en lugn kväll ikväll så man orkar med resterande dagar.
Förhoppningsvis så kommer kvällen innehålla lite akustisk gitarr och fager sång från de tre musketörerna. ;)
Jag önskar er alla en riktigt trevlig helg!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †