1 år

Sitter på södra och väntar på bussen mot jobbet och jag fryser. Jepp, ni läste rätt, jag kan också frysa tydligen. Undrar om jag håller på att bli sjuk för jag sitter med vinterjackan på, dubbla långärmade under och mössa. Vi får väl se om jag tinar upp under dagen. Så det är rätt skönt att jag bara ska jobba 10h idag, hade kunnat bli jobbigt med natt och denna frossa.
För att fortsätta på rubriken så är det nu ett år sedan jag flyttade till Borås, 1 år! Helt sjukt. Jag kan inte fatta det. De första veckorna kändes som en evighet lång och 'PANG' så har det gått ett år. 
Det hela firades med middag i Fristad hos Linnéa och Henke.

Hasselbakspotatis, (även lite råstekt potatis) grönsaker och rödvinssås.
Mums, spec såsen och potatisen.

Och Aliah hade gjort sig så fin, dagen till ära.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †