Jadu, vad säger man?

Idag har jag fortsatt att lägga över massor med stuff till den nya externa hårddisken och är fortfarande inte klar. Det tar tid när man ska flytta över närmare 1TB spec när man har en seg dator.
Har fortfarande inte dammsugat eller skurat lägenheten i veckan, stökade däremot bort allt som låg och skräpade.
Bakade f.ö lite igår. Det blev kvar lite kaffe efter frukosten igår så jag gjorde lite negerbollar eller chokladbollar som de flesta andra kallar dem. Blev riktigt goda!



Jag lyckades förstöra mitt favorit glas idag när jag skulle diska. Det var det sista jag hade. *sad face*

Det var dessutom ett Norrmejerier glas.



För att hoppa lite, jag håller med det som min syster brukar säga. Det är otroligt att jag har kvar något hår på mitt huvud eftersom det ser ut såhär i duschen efter jag har tvättat mitt hår.


Nu ska jag återgå till det påbörjade avsnittet av Game of Thrones.
Mors!
Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, Games Of Thrones!

2013-11-09 @ 21:55:24
URL: http://julialidman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †