Halloween

För någon vecka sedan var jag på ett Halloween event på brygghuset vilket jag nämnde här. All den snygga och awesome rekvisitan (pyntet) som användes för att pimpa plejset lånades ut av Veronica Ojanen, även kallad virre. Hon fotade även en hel del under kvällen och jag bad om att få bilderna hon tagit. Så här kommer ett gäng bilder från kvällen som hon redigerat.
 
Här på första bilden har ni f.v Virre och Åsa
 
Åsa och Eddie(huvudet)
 
 
 
Har tyvärr inte koll på vad någon i detta gänget heter.
 
 
Virre, Vickan och Jag
 
Blodet som serverades under kvällen, eller jag menar bålen..?!
 
Skräckfilmsquiz med Åsa och Eddie, vilket Virre vann överlägset!
 
Skulle ni vilja se och läsa mer om Virre eller Åsa så kika in deras bloggar som jag har länkat på deras namn. Jag är duktig på att övergöra saker eller vara lite lätt (eller ibland mycket) extrem så överallt där det står Åsa eller Virre i fet stil så är det en länk till deras respektive bloggar. Orka, varför?!
- För att jag kan och det är sån jag är ibland, deal with it or just ignore it!
Mors!
 
Kommentarer
Postat av: Virre

Stort TACK för att du var så snäll och länkade till min blogg! Och vi hade en kanonkväll på Brygghuset! :) Det gör vi om nästa år igen :)
Fin blogg du har förresten! Ha de bäst! KRAM på dig

Svar: Tack själv för alla bilder, ser det som en självklarhet att länka till dig när det är du som står för bilderna! Det hade vi verkligen, du får se till att vara lite mindre förkyld nästa år ;)Tack! ^^ Kram på dig med!
sophiedarling.blogg.se

2013-11-11 @ 22:01:32
URL: http://virresblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †