Världens Migränanfall!

Det är alltid lika trevligt med migrän, or not.
Hade en av de värsta i mitt liv igår. Den värsta av dem alla fick jag när jag var nio år och den jag hade igår kom på en stark andra plats. Jag var tvungen att åka från jobbet mitt i natten eftersom jag bara satt och kramade toastolen. Så idag har det blivit en lugn dag för att ta igen sig så att jag ska kunna jobba imorgon. Jag har druckit mkt och regelbundet hela dagen. Har inte blivit så mkt att äta dock, eftersom jag inte riktigt haft någon matlust sedan gårdagen.
Jag insåg att det börjar bli dags att besöka en läkare för att få migräntabletter utskrivna. Har missat en del jobbdagar pga min migrän. Det funkar inte i längden, men jag tänker hela tiden att det kommer att bli bättre. Gårdagen var ju om något ett bevis på att det inte blir det. Jag fick höra för några år sedan att de var så dyra de receptbelagda värktabletterna och jag är så sjukt snål så det är väl den största anledningen för att jag inte besökt någon läkare. Varför få tabletter utskrivna om man ändå aldrig kommer att lösa ut dem? Men nu i vår så fick jag höra från en bekant som också har mkt migrän att de inte alls är så dyra längre. Så det är väl dags att besöka den där läkarn då. Bara latheten som står i vägen nu ;)
Är det någon av er som käkar receptbelagda migräntabletter, fungerar de bra? Är den någon som har koll på exakt hur mycket de kostar?
Vore trevligt att veta. :)
Tacksam för all info ni kan ge! :)
Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †