Home, Sweet Home, I guess..

Då var man tillbaka från Sthlm och fortfarande sjuk. Det vill verkligen inte ge med sig och honungen är slut.. *sad face* Jag har dessutom lyckats smitta Evve, vilket är riktigt dumt, spec eftersom hon ska på en intervju/audition till en skola som hon har sökt. Så hon har tre dar på sig att bli frisk. Det blir alltså att knarka te och vitaminer och hoppas att det hela vänder.
Har f.ö haft en underbar, men alldeles för kort vistelse i Sthlm. Det var hur mysigt som helst där ute på Saltsjöbaden. Nästa gång jag åker dit så skulle jag så gärna vilja bo i en svit, men det lär ju kosta en förmögenhet. Men drömma kan man väl få göra..

(Fotat av: EvveLuna)
 
(Fotat av: Mig)
 
 

Idag kommer det att bli en hel del film och förhoppningsvis en del pysslande med min blogg, för varken jag eller Evve kan eller ska prata just nu. Måste skaffa honung också så man kanske får tillbaka lite röst iaf.
Ska försöka flörta med min kära syster lr hänk och höra ifall de skulle kunna tänka sig att köpa honung.
Om man skulle ta och äta något kanske, och assistera evve i köket så att hon hittar det hon vill ha.
Om det finns någon vänlig själ där ute som känner för att komma med en burk honung så skulle det vara otroligt uppskattat av både mig, evve och våra halsar!
Hoppas att ni får en bra dag!
Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †