God Morgon!

Ligger i sängen på hotellet pigg och utvilad och väntar på att Evve ska vakna. Har fortfarande ont i halsen men det ska nog gå att bota med te och halstabletter.
Längtar till hotellfrukosten. Det är nog det bästa med att bo på hotell. Så jag hoppas att det finns mycket att välja på och att det är riktigt gott såklart!
Hade tänkt att jag skulle fota hotellrummet lite, men glömde bort det och nu när vi har invaderat det så är det inte lika fint. Men det kan hända att det kommer upp någon bild sedan.
Idag blir det att dra en repa på stan och kolla in massor av affärer, ögonshoppa som en galning för min del och på riktigt för Evves.
Det kommer nog bli en riktigt bra och minnesvärd vistelse det här. :)
Ni får en liten suddig och stökig bild på rummet.

Kommentarer
Postat av: mormor

Ha det så jättekul. KRAM

Svar: Tack, det hade vi! :) Det var bara min börs som inte var alltför glad. Det har en tendens att försvinna pengar när man är i Sthlm. Men både jag och min garderob blev väldigt nöjda! :)
sophiedarling.blogg.se

2013-05-09 @ 13:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †