Tur att sotar'n sitter i taket!

Har haft en trevlig filmkväll med Sofie, såg "The Dictator". Spårad film kan jag lugnt säga. Det blev mycket skratt, vindruvor och juice.
Så tack för en bra kväll!
Imorgon så kommer jag förhoppningsvis kliva upp i hyffsad tid och ta mig iväg på söndagsgudstjänst. Sedan så kommer det middagsgäster, har för mig att det var en av Marias bröder + fru. Men vi ser väl.
Btw det känns inte riktigt helt säkert när man kommer ner i källaren och det känns som om man har dykt ner i en skorsten. Det luktar så sjukt mycket rök här nere. Pappa och Maria har antagligen eldat i öppna spisen och stängt spjället för snabbt, därav röklukten. Jag tror dessutom att det fortfarande sprakar lite där i högen av aska.
Det kommer nog sluta med att jag går och lägger mig i en av fotöljerna upp i vardagsrummet för jag börjar bli illamående av denna röklukt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †