Snart avgörs det

Jag anlände hel och hungrig till Borås i torsdags (förrgår) efter en lång resa. Jag hade nerverna under kontroll och det var otroligt skönt att vara tillbaka. Den första tanken/känslan som slog mig när jag klev in i lägenheten var att jag hade kommit hem. Det känns så bra att vara här, hoppas verkligen att jag får en bra anledning att flytta hit snart. Och på tal om bra anledning, hade en arbetsintervju här igår och nerverna var inte på plats, men det kändes bra, vi får väl se hur det går. Man kan väl på sätt och vis säga att det avgörs imorgon eftersom det är ju tjejen jag ska jobba med som bestämmer ifall jag känns som rätt person för jobbet eller inte. Och igår när jag var där så blev det mest att vi gick igenom papper och lite info osv. Så imorgon ska jag dit för att umgås lite mer med "L", se lite vem hon är, hur hon bor, vad hon gillar osv och samma sak för henne. Hon måste ju få en hum om vem jag är för kunna avgöra ifall jag känns rätt eller inte.
Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.
Idag kommer det att bli en tripp till myrorna för att se om jag kan fynda något trevligt. Sedan blir det att bege sig till affär'n för lite inhandling av mat. Jag har hört att det ska vara bra för hälsan. ;)
Nä, om man skulle ta och käka lite lunch.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †