LP

Har för en stund sedan tagit ut kvällens efterrätt ur ugnen vilket är en äppelpaj gjort på gårdens äpplen som är plockade idag. Kommer bli en lugn och mysig hemmakväll med spel, snack osv. Det är alltid trevligt med lite gemenskap.
Idag har jag inte gjort alltför mycket, ska få jobba måndag och tisdag i Sandfors så det känns skönt, behöver verkligen pengar! Har även hjälpt min lillebror att komma på lite olika yrken som han kan tänka sig att prova på. Så idag känns ändå som en bra dag. Ska ta och leta åt lite fler spännande LP-skivor, skulle vara tråkigt om jag nötte sönder en och samma hela tiden. På tall om LP-skivor, jag är såå sugen på att köpa First Aid Kit's LP skivor. Jag tycker att det är kul att det finns band idag som gör LP-skivor, håller det vid liv. Om jag vore musiker så skulle jag släppa min musik i LP-format, garanterat!
Vad tycker du om LP-skivor, bra eller dåligt?
Jag får ont i själen när jag ser dessa misshandlade LP-skivor..
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †