BFF <3

Fick ca 3 timmars sömn natten till igår. Men det var bara att kliva upp och städa ändå. Gjorde dessutom min brors städning också, eftersom han orkade inte kliva upp ur sängen. Sedan bar det av in mot centrum med Vickan för att inhandla alkohol och lite andra förnödenheter.
När vi kom tillbaka fixade vi mitt hår innan det var dags att förbereda välkomstdrinkarna inför gästernas ankomst. Det blev lite stressigt eftersom pappa och Maria var lite sena, men awesome som vi är så hann vi klart i god tid, med lite extra hjälp av Eric.
Vi fick mycket beröm för vårt "bartender" arbete, vilket var kul.
Nu gäller det bara att övertyga pappa och Maria att vi ska göra om gillerstugan till en lite källarpub som jag kan få ansvara för som bartender. Har iaf lyckats övertala dem att vi ska på fredag eller lördag kvällar ha spel och drink kväll. Vilket innebär att jag kommer att öva på att göra olika drinkar, de kommer stå för kostnaden, sedan spelar vi spel och eftersom de kommer ha druckit så vinner mest troligtvis jag. Det kommer nog bli väldigt roliga kvällar!
Igår efter att alla gäster, pappa och Maria dragit till matfesten drog jag och Vickan igång musik på hög nivå, fuldansade och förberedde oss inför kvällens bravader. André kikade förbi också, det blev spel, dåliga skämt och mycket skratt.
Vid halv elva tiden bar det av in mot centrum och verandan, men det såg så dött och tråkigt ut där så vi bestämde oss för att gå på allstar istället. Vi fick dessutom gå in gratis, bara för att vi är helt awesome! Efter mycket dans bar det sedan av till max och nattamaten. Mums! For förbi André en sväng efteråt och chillade lite där. Var hemma igen kl sex på morgonen. En riktigt trevlig kväll måste jag säga! Tack Vickan, det här måste vi göra om!
Idag har jag bara tagit det lugnt, tagit igen lite förlorad sömn.
Nu---> Middag.
Mors
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †