Nu börjas det igen

Idag är lite av en slö-dag. Inte slö för att jag slappar utan slö för att jag tvättar, ska uträtta lite ärenden och städa i mitt lilla rum. Jag känner mig alldeles seg i huvud och kropp men det måste göras. Det börjar även att flaxa runt lite fjärilar i min mage inför morgondagen. Jag vill kunna allt och göra rätt direkt! Men lite svårt att kunna allt om ett jobb som man aldrig gjort förut och en tjej som man inte lärt känna ännu. Det kommer att bli jätte bra och kul, det vet jag. Men jag är lite rädd för att göra bort mig, sätter så stor press på mig själv. Jag tänker att jag måste klara allt på första försöket och att det måste bli perfekt! Men det är klart att det går ju inte och jag förstår ju att de inte kräver av mig att jag ska vara perfekt från början. Men jag vill visa att jag kan och vill och att jag är rätt person för det här jobbet. Det sista man vill är att de blir besvikna och inte vill ha kvar mig.
Håll tummarna för mig att det här ska gå bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †