Borås

Nu har jag anlänt till min nya bostadsort, Borås.
Jag kommer förhoppningsvis bo här iaf minat ett år framöver. Men vi ser väl.
Imorgon kommer det att ordnas ett månadsbusskort så jag kan ta mig fram med buss överallt. Kommer att ringa Marika på Move & Walk och meddela att jag har anlänt så vi kan boka in ett anställningsmöte eller vad man ska kalla det. Ett möte där vi ser över min anställning och skriver kontrakt.
Ska även handla in lite fönödenheter, typ mat, deo och schampo. Motionera mig själv och hunden.
Finns säkert fler grejer som jag ska göra, men kommer inte på något mer just nu. Uppdaterar er väl vad som sker här i Borås.
Är f.ö sjukt taggad på att få börja jobba snart! :D
Kommentarer
Postat av: Åsa

Det här blir toppen! :)

2012-10-23 @ 23:45:12
URL: http://www.netterbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †