Livets Cirkel

Har precis anlänt till lägenheten efter mitt första dygnspass.
Jag ger mig själv godkänt, men mer än så var det inte. Uppgifterna som genomförs under dagen blir bättre och bättre men det finns fortfarande mycket utrymme för förbättring.
Natten har jag inte riktigt fått grepp om än, jag försöker att hänga med och göra mitt bästa. Men det är inte tillräckligt bra, långt ifrån. Allt bli lite svårare under natten eftersom det är mörkt. Men inga ursäkter och undanflykter godtages. Det är bara att ta ett djupt andetag och börja om igen. Jag SKA fixa det här och jag nöjer mig inte med något annat än perfektion. Punkt!
Nu ska jag iaf käka lunch och sedan ta ett lång och välbehövligt bad.
Ikväll har jag bokat upp sis och Henke att vara lite sociala. Blir lite less på att bara sitta vid datorn lr tv:n så förhoppningsvis blir det lite sällskapsspel och skitsnack ikväll!
Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †