Konsten att skriva är inte alltid lätt

Det blivit hög tid att gå och sova, måste bara blåsa upp madrassen lite.
Jag har kommit fram till att det har blivit dags att uppdatera den bruna, rutiga och mjuka boken med röd rygg. Med lite musik till hjälp ska det nog inte vara något problem.
Jag väntar på att jag ska få ett brev, men jag vet inte ens om mitt brev har kommit fram än. Jag är rädd för att jag inte kommer att få något svar alls eftersom det känns som att jag uttryckte mig lite klumpigt. Tanken var god, men ibland så blir det bara fel..
Jag hoppas att du inte tar illa upp E och förstår att jag bara vill ditt bästa, alltid!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †