Film & Säng

Har nu passat på att vila lite i sis och Hänks säng medan den är ledig. Det är betydligt skönare än luftmadrassen jag sover på. Jag ska inte klaga eftersom jag har ju faktiskt något att sova på och den är helt okej när det är bra med luft i den. Men den har en tendens att släppa ut luft under natten och jag tror att den släpper ut mer och mer för varje natt. Jag funderar på att införskaffa en vanlig madrass som jag kan sova på istället, tror jag skulle sova betydligt bättre då. Men det får vänta till jag har fått lön och hyra och andra nödvändigheter är betalda.
Jag har f.ö passat på att se lite film nu också när jag ändå ockuperade sängen. Det blev Prince of Persia från 2010. Jag kom fram till att jag har faktiskt bara sett den en gång tidigare och det var när den var ny. Så det var väl på tiden att se den igen.
Jag har kommit fram till en annan grej också. Att de bästa filmerna behöver man inte se mer än nån gång för de bär man med sig överallt ändå. Det stämmer in på mig iaf, de filmer jag tycker är bäst har jag bara sett en eller två, max tre gånger. Man kommer ihåg allt ändå och återupplever filmupplevelsen precis när man vill.
Nä nu börjar det vara dags att gå och sova om jag ska orka mitt dygns-pass som börjar imorrn kl 13.00.
Sleep tight folks!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †