F.F - Fullt upp och Feber

Försöker sova, men det går inte så bra. Är jätte trött och vill sova.
Har uppsvälld mage och feber, tids nog så lär jag väl somna. Det blir alltså inte att jobba någonting imorgon, men planerar att vara tillbaka på fötterna till på söndag då jag ska jobba igen.
Imorgon så går flytten av stapeln, jag lär dock hålla mig mest i bakgrunden möjligtvis hjälpa till med något litet och lätt.
Det finns vissa fördelar med att vara sjuk, får sova i sängen i natt. Känns dock väldigt konstigt nu då det är så tomt och ekar här inne, dessutom så står cyklarna här också.
Men bara jag somnar så är det lugnt, förhoppningsvis så vaknar jag pigg och fräsch också.
Känner ni för att hjälpa till med flytten så är det bara att kika förbi imorgon eftermiddag.
God Natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †