Bad anka

Har varit så slut idag efter jobbet så jag var tvungen att ta två bad i badkaret. Otroligt skönt faktiskt.
Har lånat Henkes xbox tidigare idag och spelat lite Assassins Creed, dock inte det nya utan brotherhood. Funderade på ifall jag skulle spela lite nu också men är så sinnessjukt trött så jag måste nog skippa det och sova istället. Ska ju orka upp tidigt imorrn för lite jobb. Så det kan verkligen inte skada att lägga sig i god tid.
Hoppas att ni har haft en bra dag!
Btw det har f.ö börjat packats ner grejer i lådor inför den kommande flytten. Var dock bara Linnéa och Henke som gjorde det eftersom jag låg lite halv däckad i badkaret. Men jag har tänkt hjälpa till jag också. När det nu blir vet jag inte.
Mors
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †