SingeliSång

Goddag (morgon), gott folk!
Idag smäller det, idag kommer det som jag längtat och samtidigt inte längtat till mest i mitt liv. Jag kommer att sjunga solo, acappella inför massor av människor. Jag är så sjukt taggad och nervös att jag håller på att dö! Hjälp mig att hålla tummarna för att det ska gå bra ikväll. Och har ni inget vettigt för er ikväll, så kika förbi EFS-kyrkan i Skellefteå och ... på mig och U-nited.
Det kommer bli grymt!
Nu måste jag ta och göra mig klar, bussen går på 1 timme.
Hoppas att vi ses ikväll!
Inte mors,fars dock, för jag vet att jag skulle inte kunna hålla nervositeten under kontroll om jag såg dem i publiken. Ni får i sådana fall stå och gömma er i foaljén till jag är klar och komma in sen.
Ni får tycka att jag är mesig om ni vill, men så funkar jag, deal with it!
Have an awesome day, folks!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †