The Off Spot

Varför måste folk alltid lägga press på varandra, att man måste göra saker?
Vill personen i fråga göra något så gör den väl det, finns ingen anledning till att ligga på och pressa och tjata.
Och vad får personen som tjatar ut av det hela?
Det skulle jag vilja veta..
Blev inte alltför mycket sömn i natt eftersom jag fastnade vid datorn och serien "New Girl", somnade vid 4 och vaknade vid 7, drog mig till halv nio, åt frukost, cyklade in till stan och tog 9.45 bussen hem.
Väl hemma bestämde jag mig för att måla om naglarna, har inte bestämt mig än om jag tycker det blev bra eller dåligt. Sedan lira jag lite Fable 3 på mitt älskade Xbox och dog i soffan. Somnade så fort så det var som om någon hade tryckt på en off knapp, blev väckt 3h senare av mamma som sa att middagen var klar. Jag måste sovit väldigt djupt eftersom jag inte märkt då mamma kommit hem, våran dörr låter väldigt mycket när man stänger den.
Har precis gjort en mycket god smoothie med smak av banan och hallon som jag hade tänkt avnjuta till lite spel och serier.
Ha en trevlig söndags kväll.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †