Immse Vimmsiga Sofia

I DID IT!! Woho, nu är det avklarat och jag hoppas att det kommer att gå bättre för varje gång.
Igår så sjöng jag mitt solo för kören för första gång, jag var jätte nervös och kommer i efterhand inte ihåg hur det gick.. Jag vet att jag stod där inför kören och att jag sedan gick och satte mig igen, jag vet att jag sjöng men kom bara inte ihåg det.. Konstigt, kanske first time blackout, eller något liknande.
Jag hoppas att jag kommer kunna vara med på vårkonserten, skulle vara så tråkigt att missa sin solochans inför riktig publik, men det kommet väl andra möjligheter antar jag. Men det vore kul att spela in då jag sjunger på vårkonserten så man får höra hur det låter och kanske snöra upp det på facebook, vore kul att veta vad alla andra tycker.
Igår fick vi även höra och sjunga Gustavs nya låt som han skrev igår, bara några timmar innan kören. Den är sjukt bra!
Idag så kommer jag fara till stan lite tidigare för att hämta min telefon och laddare som jag glömde på efs igår. Sedan bär det av mot min kära vän Evveluna, as I call her. Där blir det mat, mys, film och.. CUPCAKES!
Imorgon så måste jag skynda mig in till stan för att hämta min börs från Markus på lillamarie, eftersom jag glömde den på bussen igår och han var så vämlig att ta den med sig. Det var nog glömma saker dagen igår..
Jag kommer sedan att dra mig ut till Erika och ha bibelgrupp med ett härligt gäng, bestående av Evve, Julia, Cissi och självklart Erika också. Måste sedan race:a från a-torp till Morön för att där ska jag vara barnvakt åt mina små busfrön till brorssöner. Och söndagen kommer att spenderas med min vän Vickan.
Helg, underbara helg, här kommer jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †