Music

Har precis kommit hem till skogen igen efter en trevlig kväll tsm med mackan på musikarnas vårkonsert. Det var riktigt bra faktiskt, gillar att de var väldigt varierande i låtval. Det var otroligt många olika stilar, klassiskt, pudelrock, pop, mm. Gott och blandat helt enkelt.
Har även gjort ett eller snarare flera inköp, av tio filmer för hundra kronor, outlet på hemköp. Tror de kan vara riktigt bra filmer, mycket action.
Måste verkligen ta och lägga mig nu, ska upp tidigt imorgon, men jag kanske kan se en film först...
Jag märker väl hur det blir (känner jag mig själv rätt, vilket jag gör, så blir det en film).
Har ni lite att göra imorrn på dagen och hänger i centrum, slå mig en pling så kan vi ses.
Dröm sött gott folk!
Natti, Natt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †