Fullt Ös Medvetslös


(Sexy as always ;P)

Jag och min gode vän Evve var på bio igår och såg The Hunger Games. Den var "epic" som evve skulle säga.
Nämen den var faktiskt riktigt bra, ska bli kul att se de andra filmerna när de kommer. Så har du inte sett den än, gå och se den.

Idag har det varit full fart hela dagen, började morgonen hos evve (eftersom jag sov där), sedan drog jag in till stan och hängde med André hela förmiddagen, blev även lite dålig humor tillsammans med Patrik på EFS, men ändå kul.  Sen bar det av ut mot A-torp och var med Erika fram till halv fem och har sedan kvart i fem hängt ute på Morön och tagit hand om de små busfröna Malte och Matheo.
Väntar nu bara på att Niklas och Ragnhild ska komma hem från hockeyn så jag får sova, men fick nyss ett sms att de ska precis börja spela femte perioden, så jag lär få vänta ett tag till..
Men, men det är bara att älska livet och kliva upp klockan fem imorrn ändå. Ska jobba fram till 15 och sedan blir det att åka direkt in till stan och träffa min gode vän Julia som ska göra konstverk på mina naglar, hon är helt grym på sånt!
Efter lite manikyr blir det att ränsa halsen och skaka loss med U-nited! ;)
Sedan hem sova och upp till en ny dag som också den är full av aktiviteter.
Jag Älskar När Livet Leker!

Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †