Sol och Student

Det är soligt och underbart väder ute!
Jag är verkligen glad för dem som tar studenten idag att de får så bra väder och sen för att studenten är helt underbar. Jag hoppas verkligen att de njuter ordentligt nu, för man tar bara studenten en gång i livet. Jag skulle vilja ta studenten varje vår om det gick, det är så otroligt kul. Men jag antar att det inte skulle bli riktigt samma sak om man fick ta studenten varje vår, då skulle det bli som vilken skolavslutning som helst.
Saknar klassen! Vi hade våra upp och ned gångar, det finns ingen väg som är utan hinder, men vi klarade dem och kom ut starkare än när vi började. Det är så det ska vara! Jag hoppas att vi ses snart igen.
Jag har kommit fram till att det är otroligt många som jag känner som tar studenten idag, men jag är inte där och firar med dem. Idag är deras dag, jag kan fira dem en annan dag.
Idag ska jag njuta av att befinna mig på landet i detta underbara väder, blir dock att dra en sväng till stan med 16.00 bussen.
Vad ska ni göra en underbar Fredag som denna?
Dela med er, jag vill gärna veta. :)
Mors!
(Hittade inte igen bilderna från studenten, men det här är från skolavslutningen året före, några personer saknas dock)
Ni är bäst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †