Ved

Nog för att jag älskar regn och att vara ute och gå i det, men jag kände inte för att ställa mig och stapla ved i spöregn utan några vattentäta kläder.. Men jag antar att jag inte har något val, den staplar ju inte sig själv. Vilket är synd, den borde lära sig det.
Jag undrar om det finns något eluttag där ute i boden så man kan få lyssna på lite musik iallafall.
Lite socialt sällskap skulle inte skada heller, så är det någon som känner för att vara social så är det bara att komma ut till mig. Jag kommer inte tvinga någon att bära ved heller, så det finns inget att frukta.
Jag var för övrigt ute på min regnpromenad i natt, det blev ca 7,6km långt. Var genomblöt och iskall när jag kom hem igen, men annars var det hur mysigt som helst. Det hade varit perfekt om jag haft regnkläder på mig, men de ligger bland alla tusen flyttgrejer, kände inte för att spendera några timmar och söka igenom allt.
Det är väl bäst man sätter igång med veden då.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †