Mys



Jag sitter nu i gungstolen hemma hos min broder och tar det lugnt. De små gullungarna och busfröna ligger och sussar sött som ett par änglar. Jag funderar på att göra mig en kopp te och bara sitta och mysa framför tv:n eller datorn, kanske båda två.
Måste lägga mig i hyffsat god tid ikväll, kommer nog att bli väckt tidigt av småbusarna, de har redan hunnit planera hur de ska väcka mig. De kommer att smyga in i rummet, M2(Malte) ska smyga fram till sängen dra bort täcket och kittla mig, samtidigt som M1(Matheo) tänder lampan i taket. Sedan kommer Matheo komma och hjälpa till med att kittla mig. Det brukar sluta med att det är jag som kittlar dem, men det är ju kul det med. För mig iallafall. Vi skulle tydligen hinna leka kurragömma och med bilar också. Vi ser väl vad som hinns med för jag ska iväg vid 08.40, blir då hämtad av min kära vän Erika Kågström och vi ska mot Bureå för att agera ledare vid ett läger.
Det har varit en kort dag idag, men ändå en skön dag.
Mera sol vill vi ha! Extra mycket vill vi ha om en vecka, för då blir det midsommarfirande hos mig i Hebbersfors, det ska bli hur kul som helst! Jag taggar som sjutton!
Nu är det dags för lite te-mys i soffan.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †