Strålande sol & Glatt humör

Är nu tillbaka i Hebbers för en kortvisit. Ska tvätta upp alla mina kläder och packa inför jobbet och vistelsen i Boliden som börjar nästa vecka.
Har redan hunnit hänga ut en och väntar på den andra, väskan står redo och det är dags att städa. Eftersom jag nästa helg kommer att ha midsommarfirande här med flera vänner så måste det mesta städandet ske nu då jag kommer att vara borta under hela veckan. Sedan så blir det väl lite småfix just innan de kommer, men det är skönt att ha det mesta klart. Det är så skönt att värmen äntligen har återvänt, sommarkänslan börjar sprida sig i kroppen och humöret är på topp!
Nä nu är det bäst man sätter igång med sysslorna så jag hinner allting innan pappsen kommer och hämtar mig och resväskan.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †