Raspberry is Back!

Jag har varit duktig och kokat en stor panna grönsakssoppa så jag har massor att äta under tiden jag kommer att jobba. Den blev grymt god om jag får säga det själv. Jag har kommit fram till att jag är bäst på att laga mat när det finns lite att välja bland, då man måste "trolla" ihop någonting. Helt enkelt lite av en kylskåpsrensning. Det blir så svårt att veta vad man ska göra då det finns hur mycket som helst att välja bland och då slutar det oftast med att jag inte gör någon mat alls. Så lite halvtomt är bäst!
Har förövrigt varit på stan idag med Vickan, vilket jag skrev i det tidigare inlägget att jag skulle. Blev att förnya receptet på p-piller, lunch, hårnålar och bodybutter raspberry från the body shop. Blev jätte glad då jag hittade den (eller rättare sagt, vickan hittade den) för de hade slutat att göra den och det är min absoluta favorit. Just nu så har de någon typ av kampanj där de har gjort några exemplar av olika produkter som de slutat med. Så har ni någon favorit de slutat med, ta och kolla in the body shop så kanske ni hittar den. Annars så kan jag verkligen rekommendera produkten jag köpte, den luktar himmelskt gott!
Träffade även på Ludde på stan idag, så vi hängde lite med han. Det var trevligt, inte alltför ofta man ser honom.
Nu börjar det vara dags att gå och sova, ska bara smaka lite mer på soppan.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †