Onsdag

Jag känner att jag har  lite oflyt. Min klocka gick fel så jag kom försent till jobbet, jag glömde lunchen, hann inte äta någon frukost heller. Sedan när jag skulle åka till Hebbers så glömde jag massor med saker som jag skulle ha med mig, så nu kan jag inte skicka iväg ett viktigt mail som jag skulle göra idag efter jobbet. Men det är bara att gilla läget och hoppas på en bättre dag imorgon. Ska börja jobba 4h tidigare för att jobba igen lite förlorad tid, så det blir att jobba 9-21 imorrn. Jag lär vara lagom slut på kväll. Men det är skönt när man känner att man har gjort något vettigt under dagen.
Jag har för övrigt satt upp paviljongen som jag ska ha till midsommar, det blev helt ok. Har bara några grejer kvar som behöver sättas dit så att den ska stå stabilare.
Det bli att göra det nu, sedan dusch och sängen. Möjligtvis att jag kör lite xbox innan.
Hoppas att ni haft en bra dag, gott folk.
Mors!

Precis en sånhär paviljong har vi, men omgivningen ser lite annorlunda ut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †