Mys med tjejerna

Nu känns det som att det var länge se jag skrev.. Men det kan bero på att jag inte fått tillgång till en datorn förrän nu. Men mötet igår gick bra och det var kul att få träffa och prata lite med de nya ungdomsledarna.
Efter det drog jag hem till André och hängde där hela kvällen, blev även att jag sov över.
Käkade lunch med Vickan på stan idag, har sedan varit med henne hela dagen/kvällen. Hon hjälpte mig att packa det sista som jag hade kvar i huset. Nu är det bara möblerna som återstår, de ska flyttas först i månadsskiftet. Har under kvällen även varit med Anna och Anna-Ida, suttit ute pratat, tokat oss och myst vid en brasa.
Det är inte så ofta som man träffar brudarna här i Boliden, så det var trevligt.
Imorgon ska jag in till stan för att ta en buss hem till skogen, kanske att man stannar på stan en stund men vi ser väl hur det blir.
Nu är det dags att gå och sova.
Hare gött och dröm sött.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †