Måndag Morgon

Då var det måndag igen. Jag tycker helgerna springer förbi, men så har det väl alltid varit.
Vad skall man hitta på en dag som denna?
Jag ska försöka få upp min lillebror ur sängen för att vi har fått order om att bära in ved idag. Vi ser väl hur det går. Ikväll ska jag ner till stan för att träffa ett härligt gäng människor, närmare besämt ungdomsledarna som jag ska jobba tillsammans med på ett läger. Förut hette lägret kör- och teaterläger, så jag som teatermänniska brukade hålla i ett tema pass med teater. I slutet av lägret så brukade barnen framföra en musikal. Men då de gamla (de är inte så gamla som jag kanske får det att låta) ledarna som brukade hålla i allt detta hade sitt sista år förra året så blev det som ett helt nytt läger i år. Det blir ingen musikal, det blir mer sång och det kommer dessutom att bli ett gäng stråkare. Tema passen är borttagna, lägret blir en dag kortare och är dessutom flyttat till annan ort. Många förändringar, vilket jag är dålig på. Jag gillar inte när saker och ting PANG ändras, men jag jobbar på det. Så jag ser fram emot detta läger och hoppas att det kommer att bli en bra förändring.
Bilderna är från förra årets läger.
Här kommer några av våra fina ledare:
(Sara, Amanda, Joel och Johanna. Johanna kommer tyvärr inte vara med i år)

(Ludde)

(Erika)

(Jag)

Fanns tyvärr ingen bild på Cecilia Lind, men hon var med förra året och ska även vara med detta år.

Nu är det dags att börja stapla, Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †