Klart!

Nu är taket klart och jag har städat och ställt tillbaka alla möbler. Finns dock vissa justeringar jag vill göra, byta ut lite möbler. Men det blir väl någon dag då jag har pengar att spendera på möbler.
Förresten vad tycks om mitt rum?
Jag älskar 1800-tals stilen, finns några möbler som inte passar in i stilen, men annars så är det nästan perfekt!
Kan ni se någon skillnad på bilderna, vilken är före och vilket är efter?
Jag tycker då att det är stor skillnad, det är mycket vitare och finare på ena bilden.
Men det kan hända att jag ser det så bra bara för att jag vet vilken som är vilken.
Nu ska jag nog ta och vila/sova lite innan det är dags att kliva upp igen, kl 04.00 för att vara exakt.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †