Efter regn kommer..

.. En otroligt fin grönska, vi har den absolut vackraste gården på sommartid. Jag skulle kunna bo på gården med gräsmattan som mitt golv och stjärnorna som tak.
Det är väldigt dålig och suddig bild dock, men vad gör man när man inte äger någon kamera och bara har datorn att fota med.
Jag önskar mig en superbra kamera i födelsedagspresent (som sis väljer ut såklart) och en specifik säng från IKEA som skulle passa perfekt i mitt rum. Men man får ju inte alltid det man önskar sig, så jag får vara glad över det gångna året och all kunskap och vishet jag samlat på mig. ;)
Min lilla bäbis är för övrigt ute på sitt första äventyr, men hon håller sig nära huset än så länge. Innan sommaren är över kommer hon att springa över åkrarna och i skogarna med de andra katterna och jaga sin egen mat. Men än så länge får jag ha henne på gårdsplanen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †