Tejp & Gräs

Drog som sagt till Pite i lördags och hängde på Tejp, vilket är ett kristet ungdomsläger. Det var otroligt bra, var kul att få träffa massor av vänner man ser alltför sällan och även lite nya människor. Kvällsmötet var dessutom helt fantastisk! Ibland får man dock tillrättavisningar som man helst hade velat vänta med. Men jag antar att det finns en mening med det också.
Dagen efter var det familje/släkt träff på kanotudden i Ursviken där vi hade väldigt trevligt och det hela avslutades med mjukglass i bergsbyn. Sedan kom finaste Evveluna och hängde med mig hos mormor fram till det att jag skulle åka hem till skogen igen. Det var riktigt trevligt och mysigt måste jag säga.
Igår fick jag ett lite otrevligt uppvaknande, vaknade nämligen av att en spindel sprang över mitt ansikte. Jag kan lova  att jag var klar vaken efter det och det var ingen risk att jag skulle somna om.
Halv tre kom min fina vän Erika Kågström och hon blev kvar till elva tiden. Det blev mycket prat och serier.
Denna dag har jag roat mig med disk, gräsklippning, gräsklippning och gräsklippning. När jag inte klippte gräs så fixade jag med gräsklipparen som hade lite fnatt nu och då.
Vilket jag kommer att göra imorrn på förmiddagen också. Jag hoppas att jag hinner klart då eftersom på eftermiddagen bär det av mot Storkågeträsk på fina gamla bettan (suzuki k50). Annars har jag torsdag förmiddag på mig också. Nu blir det att ta det lite lugnt framför tv:n tills det är dags att sova. Jag hoppas att jag slipper spindlarna i natt.
Jag har för övrigt kommit fram till att jag ska skjuta upp mitt sommar projekt lite eftersom jag har något som är viktigare att få gjort. Ett myggfönster så jag slipper spindlar som klättrar in genom fönstret.
Blir nog att börja på det på måndag eftersom hela helgen kommer att spenderas i stan på Trästocks! 
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †