Tankar, samtal & drömmar

Jag har haft en otroligt skön kväll!
När jag kom "hem" från jobbet just före åtta, så satte jag mig bredvid Miriam i kökssoffan och vi började prata. Till en början var det bara vardagliga och lite roliga saker, sedan ledde det vidare till alltmer seriösa och djupa ämnen. Samtalet fortsatte även när Markus kom hem och pågick fram till ungeför halv ett. Det är bland det bästa jag vet, långa och djupa samtal.
Jag har nu en hel del att tänka och fundera över och det finns nog ingen bättre plats för detta än i mörkret och i Miriams säng. Så jag ska bege mig iväg in i tankarna och sedan vidare in i drömmarnas land.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †