Sol, moln & jobb

Idag är det sol med lite moln som gäller i Norrland. Men det är fortfarande väldigt varmt i luften. Idag är det arbete som gäller. Börjar jobba kl 17 och fram tills dess ska jag ta tag i bilderna som jag måste redigera till jobbet. Hoppas att det tar lång tid, för jag får räkna den tiden som arbetstid, ganska nice.
Har hunnit en sväng på ica med Ellen och handlat in lite basic grejer och lite till matlagningen som jag ska stå för på måndag. Jag ska även göra mat på Tisdag men vet inte riktigt vad ännu, något vegetariskt ska det bli iaf.
Back to work innan det är dags att dra till jobbet på riktigt.
Ha en toppen dag, gott folk! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †