Rosa & Orange

Jag döör, mamma har köpt en rosa toalettsits med katter på! Vad är det för fel på en vanlig hederlig VIT toalettsits!? Jag tror jag ska ta och gömma den i någon håla i skogen där hon aldrig kommer att hitta åt den.
TVI för rosa, det är den fulaste och jobbigaste färgen ever, näst efter orange förstås. Orange är faktiskt snäppet värre. Men kombinationen av orange OCH rosa är ändå värst. Det jobbigaste är att det är en kombination min mor gärna och ofta gör.
De färgerna ska inte existera i mitt framtida hem.
Nu över till något helt annat, jag har sovit hur bra som helst i natt, jämfört med föregående nätter. Kunde t.o.m ligga ner i sängen och sova utan att få andnöd. Woho!
Thanks Jes!
Nu är det bara döden-hostan, snuvan och trycket i skallen kvar att bota. 
Det blir alltså mycket vila och te som gäller idag.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †