Kväll

Var så sjukt trött igår att jag orkade inte göra något inlägg så det kommer idag istället.
Efter jobbet igår så var det min tur att göra middag hos Nyströms och jag bjöd på bandspagetti och en pastasås med tonfisk och en med grönsaker för dem som inte ville ha tonfisk. Det blev riktigt gott och uppskattat. Sedan var det dags för en brännbollsmatch på frusplan som befinner sig på malmbacka. Eftersom förlora inte finns i mitt lexikon då det gäller brännboll så var det ju lugnt, mitt lag vann med 90-51 eller om det var 90-61. Men stor vinst blev det i alla fall och jag blev riktigt nöjd. När brännbollen var slut så drog hälften och vi som var kvar bollade "gris" med en fotboll, fast man får bara passa den vidare genom att använda fötter, ben, bröst eller huvud. Så man kan alltså säga att det var typ fotbollsregler. Gissa vem som vann det.. Jag såklart! Det blev att vi stannade kvar lite längre efter det och surra på lite om allt möjligt och toka oss lite också.
Idag var det jag som skulle göra middag igen, men jag hade helt glömt bort att jag skulle jobba extra idag. Så när jag slutade kl 16.00 så for jag direkt till ica, handlade in det som jag glömt handla tidigare och for sedan direkt hem till Nyströms för att göra maten. När jag var klar med maten så for jag tillbaka till EFS där jag kastade i mig en matlåda, sedan var det dags att börja jobba igen. Lite stressigt kanske, men har man lovat så har man.
Jag borde egentligen ta och sova nu, men jag är för pigg och har energi som jag inte vet var jag ska placera.. Ska nog ta och lära mig några låtar sedan ska jag sova.
Börjar nio imorrn, så det gäller att det inte blir försent.
Hoppas att alla har haft en toppen dag!
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †