Finally!

Äntligen! Nu har jag ett stort och fint myggfönster, som passar perfekt! Och ett lagat skoställ, Tack pappa!
Det är tur man har en händig far som äger rätt prylar.
Som tack fick han en klippt gräsmatta, tur att han har en åkgräsklippare, annars hade jag inte överlevt. Man hade kunnat trott att det var höst idag pga av mitt klädval, men icket sommar och böljande hetta. Men är man sjuk så är man! 
Nu är det dags att bränna lite baciller med hjälp av pepparsås, hoppas att Eric har fått krydda den, för då kommer den vara galet stark.
Sedan hade jag nog tänkt försöka sova lite eftersom jag har sovit max tre timmar i natt och det har inte varit många timmar nätterna före heller. Blir nog gungstolen i natt måste sitta och sova, kan inte andas annars.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †